2008-09-26 00:41:10☆♂Portervich♀Ⅲ★

鐵達尼號主題曲 Celine Dion - My Heart Will Go On

Every night in my dreams
I see you, I feel you,
That is how I know you go on

Far across the distance
And spaces between us
You have come to show you go on

Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on
Once more you open the door
And you're here in my heart
And my heart will go on and on

Love can touch us one time
And last for a lifetime
And never let go till we're one

Love was when I loved you
One true time I hold to
In my life we'll always go on

Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on
Once more you open the door
And you're here in my heart
And my heart will go on and on

There is some love that will not go away

You're here, there's nothing I fear,
And I know that my heart will go on
We'll stay forever this way
You are safe in my heart
And my heart will go on and on

----------------------------------------------
愛無止盡,藏在大海的記憶深處

夜夜夢見你
夢裡你依舊深情相許
穿越重重時空阻礙
到我夢中你訴說此愛無止盡

不管是遠是近,無論你在哪裡
我相信你的愛永不止息
再一次你打開我的心門
進駐我心
我對你愛無止盡

愛在電光火石間發生卻永駐我心
終生不渝
你曾擁抱我的真實一刻愛永存不息
我對你愛無止盡

不管是遠是近,無論你在哪裡
我相信你的愛永不止息
再一次你打開我的心門
進駐我心
我對你愛無止盡

只要你在我心間我就毫無畏懼
我對你愛無止盡
我兩相隈相依
你的音容笑語長存心底
我對你愛無止盡


好好聽的歌^^"

半夜無聊聽歌放鬆自己

禮拜四這天的實習課好好玩!!

老師還有幫我治療身體呢@@

老師=有開國術館!!

哈哈以前啦!!

今天到家雖然有點早不過還是要去準備比賽練習的東西...

明天同學約我去

慶祝單身節^^"

朋友與朋友之間的聚會真是特別

來貼以前一些的圖片

去年拍的!!

手機照片^o^

今天獨自逛三和夜市跟自己準備練團的事情

大家很好

練的很好

不好意思!!

最近大家都談好了要練比賽團練的時間

還在持續的安排

個人練習

團隊練習

默契觀念 打法一切都在被裝備

我們是被看好的一隊!!

我們會獲勝^o^

其實最近心靈只有無力感...不過不是對面件事情

練習中

大賽將來要來了!!

各位隊員加油!!



第一次拔罐很特別!!

PO一些照片上來

對了!!

今天實習課聊超多的!!

不錯了...難得跨出自己的第一步呢!!

一堆同學不認識也聊 認識也聊

不過還在聊什麼這個精英班很像三國!!

魏 蜀 吳

丁班 丙 乙

中間 吳跟蜀特別同盟

丁班想當老大...真是@@無言阿

總是班上就是有想當風頭的人

把我們搞的很被老師盯的死死的!!

真是希望

他們能夠好看自己的行為舉止!!

最近戰術指揮官

呵呵 不斷在教導我們一堆戰術

運用

調整自己

我也在自己思索許多的問題

還有對自己的態度

態度就是決定高度!!

我相信這一切!!

不單單只有運氣而已
還有努力加上神的依靠和神的祝福

就這樣!!

夜晚需要安靜的休息了!!

照片看看就好^^
去年的手機照片
去年的手機照片
去年的手機照片
去年的手機照片
去年的手機照片