2006-10-28 22:50:12ausunny

我要做女人!

今朝去阿姨度玩,好开心~!见到妹妹~!
大个女左,靓女左!~!!
夜晚.,同肥汶无小肥飞象.
捻起某个情人节,同某某,佢爹D妈咪一齐去庆祝!~
有D感触!~
肥汶话对鞋衬得吾好睇,我地就去行下,
买左对.!点知佢个F话吾好睇!其实我就觉得一般啦``不过时间问题`
就将就下先啦~!不过好似有D打击到佢.因为对鞋系佢帮我捡噶!~
哈~!佢问左好耐~!之后佢打左俾佢个男F`问佢觉得点?点知佢话我见衫衬得吾好睇,. 吖吖吖吖吖<<<<<<<<<好严重甘打击左我既自尊心啊~!!!!!!!
要知道``我已经衬左好耐架!~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
虽然有D伤心!!!不过我会检讨下,吾可以再听到D甘既说话噶喇!!!!!!!!
个女仔话我甘可爱,,吾好着D甘成熟既,..
我吾钟意话我可爱,细路吖~!!!!!
可可以用""""""""""SEX"""""""""OR"""""""成熟""""""呢????????
总之,同样既事我悟要发生第二次喇!!!!!!!!!!!!!!!!!