2010-04-27 17:08:19桌賢老公&珮珮老婆

27/4/10(alive)


放心~為左我自己我一定會努力找尋自己的路~~

妳已經唔會再成為我的藉口...因為我的路係属於我自己~相對妳都係!!

雖然我地會各自起自己的路上努力~但係我地的路是成水平的~

相距似有若無~所以我地都唔好偷懶呀!!妳睇住我我睇住妳嫁...

我地睇下邊個快d到終點先丫^^

好開心終於比到妳睇間房喇~唔知點解我仲感動過妳=-="

可能係起成個汁房過程都係諗住妳掛啦~每汁一個位每買一樣布置都會諗下妳會唔會鍾意...見到妳的感動聽到妳的讚賞令到我好有成功感呀!!

我相信只要我努力~總有一日我的事業都會令我有成功的感覺!!

我倆要一齊努力~~~~!!!