2010-04-27 07:02:53桌賢老公&珮珮老婆

風雨同路





面的路幾難行
, 我都會陪你行

 

記得靈魂的故事嘛~靈魂依附在魔鬼的身上, 即使你趕, 佢都唔會走

 

幸福的定義, 對每個人都唔同, 對我泥說...很簡單

 

只要我愛的人愛我, 鍚我, 真心真意對待我...已經係最幸福的享受

 

你絕對係高於標準, 好想比你知道, 你係做得好好

 

錢係可以解決好多野...不過就唔係錢比到幸福我

 

如果有一個人係真心對自己, 真心為我著想,

 

呢樣就係上天給我最幸福的寶物, 而你, 就係呢件寶物,

 

有了你, 我, 乎復何求呢

 

平坦ge路唔岩我地行ga,,我地係更高層次~

 

完美的人生係要識從艱難中取得快樂, 由苦中變成生命力推動力,

 

只要唔放棄, 就可以變成大器

 

無論條路係幾難行幾曲折幾唔清澈都好, , 都會陪你行

 

晴天又係咁行, 落雪都係咁行

 

靈魂同魔鬼過著二合為一的生活

 

陳桌賢, 我願意與你風雨同路, 劉珮兒字