2005-07-27 21:16:18atarashi

無聊

不習慣早起, 有些頭暈; 不習慣吃早餐, 即使吃過都覺得空虛.
還是不要勉強.

近來都一直在家中, 但什麼都沒去做, 仍然介意那件事. 明明已知道自己需要, 似乎已能放低, 到要下決定時卻猶豫不決, 原來自己都不相信自己, 或者是太固執.

早幾日在網上見到他人的ideas, 都幾發人心省: 無積累知識的人與無知識的人沒有分別. 原來我是與無知識的人無異! 其實我都不想做這種癈人, 但所學的都不深刻, 可能要好好選擇, 但又要取得平衡, 唉...
入U一年, 無努力過, 其實好羨慕一d可以投入去學習的同學, 對住一個無興趣ge major, 都無辦法.

日常生活真係見到好多.
上U後, 注重了儀表, 衣著. 除自己外, 亦注意他人. 同一件衫, 同一條褲, 人人都著出不同感覺, 但未必好看. D人經常話買對鞋襯條褲, 買條褲襯件衫, 但無聽過係襯番自己, 點解?
晚飯後去左行商場, 經過ToyC, 竟發現外面暫時不多ge匠魂part6, 一手拿起已知是影月的一盒, 然後另一個男人拿起了另外的一盒別色影月同一盒紅影, 一直看著我手上的一盒, 好想我放低, 我就一直不放, 更去俾錢. 係間鋪外面睇住個男人係
鋪入面滕都暗爽, 雖然有d過意唔去, 但始終都係我起先, 自己本來都會買.
機會不是常有, 一發現就要好好抓住!