2004-11-12 01:20:48ast2001

(轉載)四寶村民最愛的結婚宣言--大家姐

給至愛的老婆大人:

經濟大權在你手 每日廿蚊我就夠
洗衫煮飯無叫抖 做牛做馬定做足
老婆生日年年有 一定送車又送樓
外母竹戰場場嬴 斟茶遞水好幫手
豬朋狗友約食飯 老婆say no無得走
見到靚女掉頭走 如果唔係打到嘔
努力搵錢養全家 包埋你個好阿媽
今日決定接你走 與你永遠長廝守
兒孫滿堂隨天意 共諧連理到白頭

最聽話的老公仔上

改版

財政大權在你手 每日廿蚊我忍夠
洗衫煮飯無停手 做牛做馬做車手
你有生日我夠有 幾時俾我抖一抖
外母麻雀鋪鋪輸 輸錢磅水立即閃
豬朋狗友請食飯 老婆say no無得扭
見到靚女掉頭走 否則俾人扭甩頭
死慳死抵養外家 包埋你個好老母
今日決定撇你走 因為無你最長壽
車仔屋仔乜都有 請你還我個自由