2004-07-04 20:27:40ast2001

黃德勛丫唔該! - By 陳的

晌百無聊賴既一日
我又接到電話......

bIBZSOO4......唔識既電話...... (自己諗下係咩啦)



某人:喂~! 唔該阿的丫!

我:呀! 係! 點樣?

某人:我係阿鴻呀! (阿鴻?!)

我:乜事? (佢好似好認真咁,我又跟住換左個認真既調子)

......
靜左一陣,"阿鴻"又再開腔喇!

某人:黃德勛丫唔該! (似乎佢聽到我把聲之後有d"淆底" )

我:呀~?! (你搞乜呀?!)

......
又靜左一陣......

某人:我遲d再搵你傾啦,bye bye......

我:......



基本上佢叫得自己做阿鴻
加上佢一貫既聲音,語調,行為......
再加上我同paul少既討論......
我都可以好肯定......佢就係黎x鴻 - 鴻爺! (遲d我會開文講解下呢個人)

我又無拿走你個電話
我又幫唔到你d乜......
鴻哥打黎搵我又想搞d乜呀!
鴻哥你咪耍白痴啦! -_-!

真係一樣米 飼百樣人!