2006-10-08 21:55:59"黎先生…

10.8

-唉...




聽日肯定比人叼得好犀利...




我爲我自己節哀...




我今日無翻學校哇...




55555...











-今日去接送老婆放學哇...




搭緊車果時賽車...




搞到我体住個表...




心霖肯定遲到啦...




果然11個字先去到...




比老婆話...




見到某個唔想見到既人...











-送完老婆去農講所...




跟住我翻去康王M記坐...




食左個綠豆派&飲中可樂(之後翻到去食飯飽到咩甘)...




跟住坐下坐下見到Wing.低B魚.阿Cat...











-翻到屋K我赶作業...




好鬼多啊...




無奈死啦...




好彩星期2先交...











-老婆g




我知你做野辛苦...




體你個樣就知啦...




你要注意身體啊...




你知道自己身子幾弱嫁啦...