2006-11-17 23:51:08凍柑

結束是另一個開始

呢幾日好輕鬆,
可能因為要離開ada啦,
望住自己個枱面,
原來呢幾個月黎都係空”ner ner”
以前咩都會link返公司放,
個枱多野都爆,
但好奇怪今次呢到無,
就係無果種歸屬感啦,
雖然呢間公司係唔錯~
正如karen成日強調既”好有人情味”
吾會抄人.
退休一流,
所以我唸過啦,
如果我以後大肚我唸我會再返去做,
有double既產假,
加上d人又係老相識,
應該唔錯~
呵~~




apron呢條走廊就係我成日行黎行去,出出入入既地方, 一日起碼要行成50次或者over
美好回憶小天使+me
2個Kitty+me
其實我覺得kitty幾靚, 有佢個age果種味道:)
有個靚靚既女, 又有個錫佢既老公, 真係典型既幸福女人,
同佢拍住做野,
都學到唔少野, 一d以前唔會注意既野

20個包+me

ps: 呢張沙發好舒服嫁, 我地成日都係到訓晏覺, good~~
我地office內面最舒服既地方啦