2003-12-25 17:43:17板長~arJ

唉....平安夜~

2003-12-24
阿翁玲玲佢搭車黎天水圍諗住玩阿鍾艷敏迫佢出黎la~
點知佢又唔受迫,得返我同翁玲玲係度傻傻下咁~
跟住我地就死咁call人出黎~最後終於call到盈盈出黎~
本身唸著去尖沙咀嫁嗎!點鬼知又唔知點去~
希希又話帶我地去...佢竟然話....我幾時有話帶你地去ar?
盈盈當時嬲到爆..發脾氣走左wo~
話要返屋企lo~我地就當然叫佢唔好la~
跟著佢就話---咁我地去唱k la~
我地即刻叫好la~跟著就行去new way la~

上左去k房la嗎?即刻坐低la~盈盈就話la::::仲唔點歌?
我心唸....點點歌嫁??唉~最後咪又係要佢教~
跟著就係度唱la~~我機本上一首都冇唱過....
因為我係笑著唱..唱到鬼死咁難聽..
盈盈佢問我.同你唱好心好報~好唔好?
我就話好la~到果首歌la~原來係合唱板....佢話::你唱男~我唱女~
但係我一次都咪聽過喵...我只係聽過獨唱板..
唱下唱下...原來男係唱低音..女係高音...
跟著同佢合唱你講你愛我又係咁!!
唉~唱到十分難聽...最後咪好冇面lo~
唱到好熱烈果時..盈盈點左首歌係twins ge歌..
咩--星星月亮太陽~兩個人唱得鬼死咁夾~
跟著佢地就死唱果首歌同風爭與風~
我悶左足足1個鐘~係1個鐘ar~

6:30分左右~我地走la~比錢la~
本身計過係182元嫁嗎....點知要280元lo~

最後~佢地話要去尖沙咀...點知..我又唔可以咁夜番~
咪冇去到lo~

返到屋企~計下why要比咁欠錢唱k...
o..原來果d野喝要比錢嫁...