2004-06-21 16:42:45老公巾

我係聽話巾!


老婆! 好愛妳呀! 愈來愈愛妳喇!! >3< 愛死左喇
sor ar sor ar! 無帶相機機 >/< hee" 不過妳都入左我屋企 >3<
今日放左學又黎搵妳lu
入左麗城等妳""" 一見妳個樣唔多舒服咁
我都唔舒服呀見到 =( 老婆唔舒服 老公唔開心
琴晚又咁夜訓喎!! 病緊架嘛! 1點先訓!! 要早D訓呀!!!
擔心! 唔要成日見到妳病呀!! 心痛"架我!!!
今晚要早D訓喇!聽日放假可以出去玩喇嘛
最緊要唔要病!知無?
hee" 今日麗城去深井 答的的*
有人仲話我痴線 >/< 話我帶咁多錢出街街街街街""
我廢事比我媽禁制我呀! 佢最鐘意禁制我D經濟
嘿嘿" =P 去到買左飯飯食
無咖喱牛腩飯 得咖喱雞咋
上到去煮...個爐其實唔多識用架
係廚房研究研究先識開
我驚左個爐..上次燒親隻手 >/<
痛痛" hee" 今日煮左野比妳食喇
幾時煮番比我食先?
妳病果陣我照顧妳
我病果陣妳會唔會照顧我架?
如果有妳照顧我一定好快好番姐
有妳D靈藥呀嘛 >3<
實好快好番既
傻人"
又話唔比我錫妳喎
驚我病
我唔驚架! 都唔會病既[應該] =P
最後都係比我錫左妳
呵呵
今日...算唔算激呀?
唔知呢" hee"
仲搞到妳...."
傻人"
仲有人肚餓得滯食晒D飯tim
唔知好唔好味呢?
我整比老婆食架喎 @@
hee"
無幾耐..妳就走左lu

*今日應承左妳
永遠愛妳!永遠係妳身邊陪住妳! 永不離開妳*
永遠記住! 應承左架喇 >3<

love u arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr""""""""""""
老婆