2005-10-14 00:59:16小碧

悠閒是福


終於逼到埋身啦~~

各「大機構」開始請人,我只希望執到份好似「鐵飯碗」咁穩定的工作,咁就正啦!話之佢升唔升,總之份工有咁HEA得咁HEA,唔駛我點用腦,準時收工,準時出糧,等我可以過番以前晚晚九點就ZZZ的生活,同黑眼圈講「死開」!

講開HEA,我開始覺得皇上肯帶我做份FYP係一件超級幸福的事!

(當然~~要我好似游擊隊咁守係佢門口捕佢時例外,或者走落八樓茶水房到同佢玩捉依人時都係例外)

早幾日Faculty請飲酒(真係淨飲咁濟,小女子自知酒力欠佳,飲左一杯白同兩杯紅就收手,但某D老師好似好興奮咁,係咁飲係咁飲),呢D屬於以前我唔會參加的活動,最近開始玩下,因為計過後覺得幾扺,同埋有見於開始要為我搵工鋪路(例如睇下邊個阿SIR有門路咁<--睇下我幾卑鄙~~),所以最近開始「積極」參與!

唔...個日都叫做有少少收穫,起碼阿AD派左張咭片俾我地,同埋叫我地如果搵唔到工可以搵佢介紹,我唔理佢講真定假,始終其中一個走後門的機會叫做開左...

講番個日,飲酒當然包吹水啦!吹吹下水,突然殺出一個外籍老師,佢一開口就問我FYP跟邊個,我當然要幫老細賣下面光,係駛咁讚老細自由度高,人脈夠廣...跟著阿外籍人仕就開始同我講佢都收左一個我個班的學生跟佢,佢又話自己好Aggressive(我讀英文時,Miss話呢個係美化自己係工作狂的最佳用詞),希望佢個學生可以點點點,又講佢點樣Push佢個學生做好份FYP,聽完之後,我開始有D滴汗,心唸:「佢係咪傻架!無錯!跟到你係會學到好多野,但我驚係佢學成之前,已經俾你擠乾啦!」個腦開始出現幻象,佢好似殺人狂咁住把刀,係咁捉佢學生交功課俾佢...

我覺得跟一個咁Aggressive的老細,真係有好有唔好,學到野梗係好,但係俾佢咁追法,我一定會痴線!(從來只有我追人交野俾我,而我就最唔鍾意人趕我做野!總之我係Deadline前交到,你理我呀~~所以我都叫做半將心比己,通常我都係會過左Deadline之後先追人交)

講番我老細同份FYP,一如以往,自己帶晒D料上去同佢「礇報」(同公益金一樣,多多益喜,做得多與少就真係問心),之後佢就根據你所「礇報」的資料同埋我有興趣的題目,創作一D我原本想做,但經佢把口講出黎的題目,總之就係個題目有咁長得咁長,但係到底要寫D乜,佢就無乜所謂,反正佢係唔係都會批,之後的日子就開始寫呀~寫呀~寫呀~寫呀~交完份初稿俾佢,又係一如以往,佢係唔係都批,但問題係我淨係寫左個Methodology,其他只係起左個標題,佢都批!所以話跟著一個咁悠閒的好人,一定要自律,如果唔係我相信佢真係會唔理你,直到你交Final Version個日!但係講真,同老細吹水又真係幾開心,同埋佢有D時候真係好可愛,跟著佢快快樂樂咁Happy埋最後呢年大學生活,都算係唔錯~~