2009-10-06 17:34:58apple

完全不一樣的體驗

最近一直在玩數字遊戲.....

一放鬆亂食野...個磅數就keep on升升升....why???

又肥又瘦....好辛苦呀....瘦左十幾磅...又肥左成8磅

明明失戀緊架嘛, y變得勁好胃口...

明明之前失戀都食唔到野...都會瘦得勁快...

一整天唔食野完全無問題...完全唔會覺得餓既

so之前減肥期間勁想體驗失戀既感覺...哈~衰多口...

今次真係完全不一樣的體驗...

但我係唔會令自己變肥婆的...

but如果找到個唔介意自己肥瘦的人才算真正愛你吧

我發覺最近兩年, 來和我搭訕的大部份都是外國人

y???明明我的身型在他們眼中只是一個child吧....有什麼女人味可言呢??

個晚既poolside party, 超多超多外國人, 剛剛和朋友們講完....

他們就親眼見證到我被一個foreigner拉埋一邊問我問題....

佢地都忍唔住笑左出來...

個晚個poolside party既氣氛好得呀...我好like個佈置...好靚

仲有d音樂好好聽...個DJ好得...再加上d外國人真係會出來跳舞...

不像某些澳門人甘含蓄....so我都有出去舞池跳舞...跳得好開心...

最近雖然無左個男朋友...但多左個阿哥...

kenny人收左我做阿妹...我問佢原因...佢話一切都係緣份

係屋企入面我係大家姐, 一直都好恨有個大哥哥...

係屋企我最大...加上我daddy mummy又悲觀...so我都幾有壓力

但我好樂觀同好愛佢地...so我係屋企既責任就係對佢地好同比正面能量佢地

別人對我說要我對自己好d, 令自己開心最重要...

但我覺得令身邊的人開心緊要d...因為佢地開心我就會開心...

人只有一世的...家人愛人同朋友對我來說都係最最最重要的...

可能有時真係衝過頭而忽略左自己...

有時一個電話我唔理自己累不累, 就算幾夜都好,

我都唔會say no...但我覺得是值得的...因我唔想生命再有什麼遺憾

我討厭後悔....

 

以前某任前男友曾跟我說過同我分手的其中原因係我對佢既愛都會收係心入面

佢覺得我不能給他安全感, 仲有我很少會正會稱讚佢認同佢....

個時我以為一切在心中便可以....

我以為對方會感受到我的愛.......

嗯...我現在會真誠對待我重視的人...我討厭謊言

我既死穴亦在此....因我覺得連自己重視的人都對自己不真誠

都會欺騙我....甘我仲可以相信誰呢???

不過最近真係令我感受太多這些經歷了...有點心灰意冷

我都一直問自己...自己哪裡出錯了...

最近好多事都做得唔好...我知道係我自己的問題

我想係時候要重新整理一下了...

但一想要去解決便覺得好頭痛