2007-09-26 12:19:59aoi

中秋節

今日係中秋節﹐都叫做一家人有一齊食飯﹐徐0左家姐星期日返左香港。拒頭先同我講話見到個GUCCI呀﹐拒又亂花錢啦。。哈哈。。拒又話我知﹐拒而家出去飲茶啦。。。真係好開心呀。。
今日同之前一樣﹐成日都係屋企等拒CALL我﹐但一樣結果留係屋企食。
由拒系美國返黎開始﹐我見過拒兩次﹐應該都講過二十句﹐見應該都有﹑兩個鐘﹐唔知係我忙定係拒忙呢??我諗應該係拒忙多啦﹐我唔想等啦﹐因為好累啦。。每日同一個答案﹐就系唔知點解明知一樣﹐我都要等﹐真系傻﹐我唔捨得放手﹐但係唔放我又唔知自己能夠剷得幾內?
聽日就要去睇醫生﹐一個月前同拒講過﹐一個星期前都講過﹐到今日我已經唔想再講啦。。。自己既事就應該自己解決。。。
我開始覺得應該再去想清楚自己要走既事﹐我唔想後悔啦﹐過多幾年都三十啦﹐無得再揀既時候先後悔咩?一路以黎都以為自己唔能夠自己一個人生存﹐但原來當真正自己一個既時候﹐又唔係0甘難過架炸。。
算啦。。。淚已經流乾﹐你亦無本事要我為你再流淚了。。。