2007-06-18 14:26:05aoi

辭工

係呀﹐終於都辭左個份工啦﹐因為我發覺唔知系因為自己忙既關係﹐定係點自己既鄙皮氣就越黎越差﹐我唔想再係甘啦﹐會對自己或者屋企人都唔好﹐可況多0的時間留係屋企陪下拒地咪仲好﹐但係夏天又係一個超忙既日子啦﹐阿肥會繼續做﹐做到十月頭﹐我都好想拒會比心機0的。。。

我覺得阿肥對我唔系唔好﹐但係拒對我就已經好似對住0左個好好既朋友啦﹐雖然拒唔系咩事都會同我分享﹐但係係態度方面﹐我已經唔似女朋友啦。。。講真我系好怕事﹐唔喜歡吵架﹐好似上次甘﹐自己始終都好驚﹐拒走左之後﹐唔知會發生咩事﹐我諗我過份緊張啦﹐或者阿瑩話齋愛拒已經愛到不能自拔既地步﹐其實我每晚都會係到諗﹐如果拒今日同我講不如我地分開下啦﹐我究竟會唔會傷心到顛左﹐定益話我會崩潰呢??我有同自己講過﹐如果有一日真系要分開﹐我會喊一晚﹐之後第二日仍要堅堅強強甘做人架。。。係應該話我唔應該為別人而生存!我有時都會諗﹐我會唔會對拒太好﹐所以變左拒好所以拒好似唔緊張我啦﹐定益話拒係家中獨子﹐好小同別人溝通﹐所以變成甘呢??我真系好想知個答案﹐如果你叫我唔好對拒0甘好﹐我諗我真系做唔到﹐因為愛真系不能夠用說話黎形容架!好內之前﹐已經有人講過話我對感情好認真好再乎﹐我承認我係0架﹐唔係找個男朋友或者老公黎做咩呀??

茫茫人海上﹐可以認識到自己既令一半﹐可以大家對對方無條件0甘付出﹐無論結局係點﹐其實真系一份緣份黎架。。所以真係要好好甘珍惜同愛護對方呀。。。