2007-06-06 13:34:33aoi

應該認真想清楚我們既將來

呢排發生好多事﹐終於入唔到既始終都係入唔到﹐係就係有0的可惜。。。
今晚係有點唔開心﹐唔知你諗咩﹐我諗我0地離得越黎越遠啦﹐原來你只想靜下來自己一個人出去﹐我竟然蒙查查甘仲去問你係邊﹐一令到我唔開心﹐二原來甘做都令到你好難堪架。。。其實我只不過想多0的時間陪下你﹐無論我同你做0的乜﹐我都會好開心0架﹐就算無無聊聊0甘。。。但係原來0甘做係會令到你好反感0架﹐我好多野放係個心到﹐好想同你講清楚﹐但系我真系好怕講完﹐我地就會。。。。但係如果唔講清楚﹐我地亦唔會可以一齊好內。。。
其實我同其他女仔一樣﹐鐘意人疼﹐鐘意人錫﹐亦都好想有人關心﹐但系係我同你之間﹐好似已經無左呢回事啦﹐就算我希望我男朋友可以接我返工﹐放工﹐但係係你既角度黎講﹐人係一定要靠自己。所以。。。

星期六﹐係我個好朋友結婚既大日子啦﹐講真女仔一生人﹐最開心既一定係呢一日啦。。。而我亦都一樣﹐好肯會快0的有呢日既來臨﹐但係我同你或者就系差左一個時間。

我真系好想放棄啦﹐因為好累啦。。。
我知道無我﹐你一定會找到更好﹐起碼你可以見到你女朋友夏天穿背心呀。。
而我都無咩望啦﹐我好想屋企人個個建建康康﹐陪我過呢一輩子就夠啦。。
愛不等於擁有﹐不等於佔有﹐但當見到自己愛既人能得到開心﹐自己亦會為他祝福﹐為他高興。。。。