2005-06-21 16:38:38ann

待業"琪"

6月21日

日記又變週記啦~

從歐洲返黎都2個weeks啦….呢兩個week都係休息…休息…&休息….生活係我3年黎過得最舒服既…唔駛趕….唔駛攰…唔駛做…但可惜自己唔爭氣….要煩….都係自己問題…根本從來都無人”摧”我搵工..但係我實在太心急啦…依家一個week多d已經好”煩”…希望我快d搵到…再拖佢一個week休息就最理想啦~

尋日去玩”塔羅牌”,佢話我好有事業運,仲有張”fortune牌”…好快會搵到工…仲講到好似唔錯咁添….都好…●給我一點點o既安慰,●

雖然我覺得好”煩”,但我依然懂得”及時行樂”,係咁玩….唱k, shopping, 搵fd吹水都齊晒….其實有時我都幾矛盾,有時想快d有工,有時就想玩耐d….好似d fd咁講,要搵份自己想做又開心o既工….唉…

前日拎左歐洲同呢3年大學生活o既相去晒…晒左4百幾張,用左幾百蚊…好心痛….尤其係呢個時候….但睇返真係好開心…睇住自己過往o既片段,更覺呢工年過得好快…好得意…原來生活平穩得黎都算”多采多姿”…開心快樂…自己睇返都會’會心微笑”…..good~

同時間都會睇到身邊人o既變化…好得意…有d好有d唔好….人生就係咁架啦…緣起緣滅…好多人只會係你人生中o既過客….”人生如戲”…今日都唔知聽日事…好多野都要珍惜…好似對屋企人咁,我比以前會好左…唔知點解…只知道父母為我地付出太多,係時候報答佢地…wahahahahaa…無啦啦好老添….hehehe…係認真既…身邊人對你好唔係必然, 要珍惜…唔只父母…即使係fd o既關懷亦要好好珍惜…

人與人之間o既關係可以好堅固,亦可以好脆弱, 有時一句關心o既說話可以有”出乎意料”既效果…..

我都唔知做乜講d咁o既野…真奇怪~