2005-06-16 01:23:12ann

歐洲之旅

6月6日

完成16days o既旅程.....好...好攰....

好多好難忘o既片段,剛到達o既時候,大家都唔相信我地真係去左歐洲lu….見到好多好靚o既建築物,好自然好靚o既風景,o係呢個trip亦令我多左好多唔同o既經歷,見多左,學多左….雖然要付出亦都好攰…但呢個旅程係值得既~

以下係其中o既片段:

英國機場
剛到歐洲,一切都好似係電影裡面咁,好似入左”Terminal” o既場景裡面….好搞笑~

西班牙
華倫西亞有好靚o既廣場,巴塞隆納o既”聖家堂”,佢好似巨型藝術品,見到o個一刻,呆左,然後就”嘩嘩聲”,仲有好大o既月亮…..仲有…西班牙有好多美女,俊男就少d…但都ok既~

第一次就”滑鐵盧”+全軍覆沒…..慘慘慘~
第一次長途火車, 歐洲創作”你好歌”,作曲&主唱:楊善蘭, 編曲:LIU+KAKI,和音:WINNIE

比利時
極小o既”柯尿o靚仔”,好靚o既比利時廣場,好平o既Godiva,好熱o既天氣(35度)

法國
“羅浮宮”之行,正…有我鍾意o既”埃及文物”….我一定會再去架~仲有”塞納河遊船河”同睇巴黎鐵塔,一千個正…名副其實o既”日落巴黎”….真係幾靚…仲有剛上岸睇到鐵塔o既閃燈+亮燈情況…可惜唔夠時間+太凍=無上去…..
“聖心教堂”….好神聖…好宏偉….
“Pere-Lachaise Cemetery”一個墓地,裡面好多都係藝術品…..
法國大餐, 間餐廳o既地庫係以前係城堡,所以好靚好特別…最緊要係有靚仔serve我地…一個貌似"吳彥祖" o既太子爺…heheheee…

意大利
哈哈….去到只諗起”嫁個有$$$$人”…..”多蒙教堂”竟然”維修中”…..可惜….羅馬鬥獸場….許願池…我以前無諗過原來許願池係”三面台”….好靚…真係好靚~
發生不幸事件……個心好”震”….
梵蒂岡
好神聖o既聖伯多錄廣場+聖彼得大教堂…好清淨o既feel…

瑞士
雪山……雪山丫~….好大同好靚o既湖…好多白色湖邊小屋….
好清淨…好正…好悠閒感覺….係我最鍾意o既地方…都係o個句”I’ll be back”…世界上最大人造噴水池…o係湖中射水…..形成一條彩虹…一千個靚丫~

徳國
徳國腸o既味道唔錯,但係d咸豬手就實在太似”燒肉”啦…仲要無咁好味添~

總而言之,呢次旅程都ok…..中途情緒係有少少低落….可能大家睇o既野唔一樣啦….

題外話
關於”成長”呢兩個字可能大家都有唔同既體會…..有人可能覺得只要做到左某一樣事情(個人)就叫做”大個左啦”..但係我覺得係我地呢個年紀應該要做到”切身處地,將心比心”咁係身邊o既人o既角度去諗……如果唔係可能會令身邊o既人失望唔開心~