2005-05-08 22:51:48ann

佩服

今日係母親節…..當然要同媽咪講聲母親節快樂先~
仲有lingling生日快樂~

原本今日幫亞PauL個死仔拍野…點知當人地諗住出門口之際先睇到佢send個msg….竟然係cancel…嘩….嬲死人啦…好攰架嘛…咁早起身….仲等人地尋晚仲推左個fd唔去唱k添~死仔….

之後過海同亞”女麻”飲茶…. 母親節真係要慶祝一下…因為母親真係好偉大架~

下晝同亞甘傾電話…講起以前…..topic係”可愛”&”嘉慧”….哈哈…我有好多唔同o既朋友,而佢地之間又會有好多唔同o既聲音…好搞笑….”可愛”o既定義又係咩呢….總之就一定”真”啦….

睇左winnie o既日記…好勁…點解可以一次過upload咁多篇日記架…仲要篇篇都咁長….winnie真係好令人佩服…唔知佢o係邊搵咁多energy返黎用….有人話我好似玩緊”鐡人賽”咁…但係我比起winnie就真係無得比…佢真係好勁….如果仲要加埋d”情緒問題”,我諗我會死囉….的而且確…”你唔死得真係好勁”…..大個女啦…唔好成日喊啦….仲要記住唔好o係我面前喊…我仍然係會叫你”喊啦、喊啦”, 同中六個陣一樣….唔會叫你唔好喊…哈~

Winnie….一個外刚內柔o既女孩子…總叫人佩服…..hahahaa….