2005-05-03 01:01:25ann

∞ 尋找你的名字 ∞

今日,係revision week以黎第一日咁早返學….8點9到到cityu搵tutorial房,都ok多人丫,好彩我同winnie醒…..分頭搵…搵到兩間房…等到10點幾齊人d就去買早餐…期間撞到Karina….我地仲讓出一間房俾佢同F溫書添…..之後我地一齊去winnie間房溫….佢個間都好大…..人人都有個好位….正….

當然咁多人,總有d人係好得閒既….o個個就係楊善蘭…不過佢都有做d有意義o既野…就好似係JIJIS搵工….仲幫我地睇埋有咩好野咁啦…佢實在太無聊啦…之後玩左一個遊戲…就係o係d search engine度搵自己同d同學o既名…..我係…..廖安琪醫師…..證明左我真係EC(Electronic-Commerce)o既學生….sindy係鋼琴家,ronald係賽車手,而亞hei真係搵到自己…..但係俾我老屈佢係”搶飯食o既乞兒”…哈哈….當我地玩埋最後一個”張偉文”之後,無人再理sindy…但佢堅持自己繼續玩呢個game….點之俾佢發現左….哈哈….真係笑死我…好搞笑….尤其係”泳衣”o個part…..但係唔知佢知唔知呢…..如果唔知都幾慘…..

今晚11點先走…好攰~

for sindy + me:今日形容詞: "下流"&"風暴"