2005-05-01 02:30:12ann

∞ 彭定康蛋撻 ∞

4月27日

新工last day,好多人問點解你咁快quit…因為唔啱我囉~唔想阻住人,亦唔想佢阻住我,可能有其他人會鍾意呢份工呢, 不過今日我同calvin都有d想hea…但最終就梗係無啦….佢煩緊點樣同boss講quit….哈哈..我就”過左海就神仙”,過多一陣就解脫…唔會咁多負擔….lunch o係好人同事kenneth請,之後我同calvin去左”飯後散步”…得啦,得啦…calvin唔駛再remind我”好殘”啦…我自己都知….哼,俾一個week我啦…我實”回復”到…..唔好咁話人啦…如果你係我我諗你都會咁…..

3點幾boss無啦啦俾啦3份pdf叫我地做translation….嘩…砰砰聲開始…如果唔係點做得切….calvin成功同boss講左啦….但係過左一陣…俾boss反客為主添…好慘慘….calvin話kenneth似樹熊真係好好笑…因為佢真係有d似….笑到停唔到….

雖然只係做左一個月,但係我覺得都睇多左…因為我之前都無做過office…呢d experience都唔錯….

總算完結了~

放工去食”彭定康蛋撻”…好好味~

好慘…同學們o既唱K Function又一次同我o既返工日相遇…又無我份啦….果然…樣樣野都有opportunity cost….放工後佢地問我返唔返去同佢地玩….佢地仲好悠閒咁玩緊波子棋+大富翁, 可憐的我都係決定”返屋企”~