2004-04-29 23:19:00盲中中到處中

距離

我覺得我同距既距離愈來愈遠呀..我今日打電話俾距..個種心情同以前好唔同..仲覺得距好緊張我既學習成績.好多時都會俾到壓力呀..問我有無信心..係人都想可以升上中六..但我唔想希望愈大失望愈大..因為我依家都好勤力甘溫書..若我成績出左黎同我既付出成為一個好大既差別..我會好傷心..我會好痛苦..所以我從來都無俾希望自己..有好多野唔係我想要我就會要到ga..
我同你既距離遠左啦..你感覺到嗎??我同你好似開始無聯絡..少左話題..但我今日知道你以前試過胃痛..今日又好夜先食野,,好想知你會唔會又再胃痛..但其實依段時間我係好唔開心ga對住你..因為你叫我幫你寄作品..你有無理過我過日得唔得閒呀??短短一小時..我同你起作品名字..為左令你放心..我dc無電..林辦法影左份作品俾你睇..令你安心..但當作品完成左..你send左俾我就話閃啦..你連句唔該都無呀..仲要一d都無關心過我依幾日忙過咩..有咩開心唔開心既事發生過..其實我有好多野想同你講ga..但你好似好忙甘..令到我無辦法有時間同你講野..或者你真係好忙好累..其實可能我真係唔太了解你呀..我地既時間成日都唔係好岩..算啦..我都唔知自己點林呀..