2003-12-18 21:38:00盲中中到處中

捐血

今日係學校既捐血日都係我第一次捐血..捐血又緊張但又好開心..開心係希望自己捐出黎既血可幫到人..助人為快樂之本ma..當我捐完真係好開心ha..見到自己一包既血..好似完成左一個使命..又可以知道自己係咩血型..但就要等到6個星期後先知..真係等到頸都長呀..但緊張就係因為自己未捐過血..又未見過捐甘大包血..捐完自己會唔會無晒血會暈ga..又怕打針..因為好多人都講吉手指好痛ga..而捐血既針又好大..當我見到捐血過支針好似縫衫既針甘粗既時候,,我都真係嚇暈左啦..甘大支針打過黎我仲得了既..d護士又問我使唔使打麻醉針..但距地好似嚇我甘..但我覺得自己好堅強..話唔使打啦..甘距地就開始幫我吉啦..吉落去過下真係好痛ga..又要好似舉啞鈴甘郁下個手腕..都幾痛下ga..不過捐完後就有一個早餐食啦..係過度提供ga..
捐血後都有好多人唔舒服..但我好好彩..我無咩感覺..我無事..我真係覺得自己好堅強呀..