2004-12-25 23:44:51anna

童真?

我曾經比人說過自己很細路女!(不過我很喜歡ar)
我也不知道自己是否這樣ar??
因為我有時有不懂控制自己而使尷尬場面出現~
有時我會做出一些比我2個sisters更細路既事~
e.g我會專登留返係屋企睇小丸子既重播~又會留意幾時有我鍾意既卡通做(p.s christmas有得做叮噹!!!)~又會因為想睇sailor monn而去租返黎睇~
o!曾經因為咁比我mum話我低b....
班上有位同學經常嘲笑人沒有童真~不懂開玩笑!
那麼我算不算有童真呢??
亦有位好友跟我說過別人稱讚你很cute or 細路 or 天真,其實=白痴同低b!!
但老實說我不太認同~
既然別人是給予正面的讚賞~那麼便不應花時間胡亂猜測他背後的動機吧!!
因為這樣既費神又浪費時間又令自己不快~
看!!這是多麼無聊的事~
haha!!
無論你們說我白痴or天真~我依然會繼續追看我喜愛的卡通片~做我愛做的事
因為咁先係我既生活方式!
咁先可以比我放鬆一下ma!