2006-04-17 15:09:37”★_﹎AN!TA,,

我鍾意..*





12點幾起身....
著3...1點到出門口..
自己去左買野食...
諗黎諗去都唔知去邊到食好..
點知去左阿K到食...
本身諗住拎走..後尾..是但larr..
係到食larrr...自己一個...."
好舒服....邊個話食野一定要人陪garrr.."
自己食一樣咁開心...一樣咁舒服..."!!!!
點幾去到...一路睇書..聽歌...食野...."
2點幾先走..."超輕鬆....乜都唔駛煩..."
如果...唔係佢收工geee...廢事阻住佢geeee..."
我都唔會咁快走..慢慢睇....

如果一放假...我諗我又會自己一個去阿K到..
雖然..佢d野食真係麻麻...不過...我真係好鍾意..
唔知點解..我鍾意個個感覺....i like it.."!