2004-08-02 05:57:46Angel

Don't blame me,I just wanna fight for my dream

係酒bar工作了半個月了
一份好pay又無咩壓力既工
上下班時間亦岩晒我何車
問題係羅自己身體黎較飛
不過我都係做一個月者
立舊錢就會走
我只得返一個月時間係香港搵錢
無辦法之下唯有出此下策
為的是去到new york唔洗甘手緊
同埋那張聖誕節去英國探我roomate的機票
希望我d朋友唔會怪我甘做
因為大家都會覺得做酒bar唔係一件光榮既事
包括我自己
但我係個度覺得自己好臥虎藏龍feel羅

2004年
雙春兼潤月
我就行桃花行到落腳
差不多每晚也有人追
最多一晚三個
依家渣手既波仔都有4個
其中一個有錢兩個好人一個靚仔
之前有2個已自然流失

不過無用啦
我都就走