2006-12-24 17:28:35『Αηξει』

"續"後感 (1)

知道太多字你會唔想睇落去, 但係越想精簡, 就會越諗得多, 之後就會一句都講唔出


唔清楚點樣以咩方法同人溝通最好, 越係猶豫, 最後就咩都做唔到
『最使人感覺傷痛的不是別人, 而是自己的想法』
哩一刻覺得唔開心, 下一刻可以無事
但係有一日發覺已經唔同左, 原來哩種感覺可以持久不褪
於是我力尋解脫哩種感覺既方法
我不斷地問自己點解會有哩種感覺
腦裏面有好多唔同既答案
原來全部都係藉口,
我要既係解決


喜怒無常, 明白到成為我既朋友唔易, 好希望可以令你開心
全在於我既”法想”, 隨著我既喜怒, 你都會跟隨住
哩啲就係朋友既影響力, 你一定曾對我存有不滿,
我明白, 因為我都唔鐘意自己咁易惱, 同埋亂講嘢

我從來唔會主動話畀人地知我有幾唔開心, 或者為咩
一直以嚟都係咁, 經已成為習慣

最近我向過一位朋友講過我唔開心, 但係原因無講,
或者我覺得哩啲只不過係微不足道既小事
但係每一件事我都記得, 話唔記得只係我唔想講


真係咩都要講出口? 咁無聲勝有聲又係咪真呢
好多時候我都可以從你眼裏睇穿你想做咩
唔知你又睇唔睇得出我下一步想做咩呢

堅信每一個人都係好人, 但腦裏面長期存著天使與惡魔
內心的爭鬥持續
尚未學懂冷靜
如果想我改好某部份, 請話畀我知


朋友
如果我係我能力範圍內, 我必定會盡力幫你
但如果唔係既話, 我想你會體諒我
唔係我唔想, 而係未有能力



以後無論有開心同唔開心, 都希望有你會陪我一齊渡過
多謝你一直以來既包容


FOR我心目中既朋友