2005-10-20 01:49:16辦事人

隨筆

剛剛同一個o係Perth既朋友暢談左一陣...o係傾既內容裡面,突然搵到feel..想寫一篇文章。
聽了這位朋友既感情故事...還有另外一些朋友既同樣情況..深同感受,覺得好多人唔係好尊重佢地自己個伴侶,對佢地好唔fair..甚至過份。我覺得我自己都唔係一個好人,但係我唔想佢地唔開心....唔想佢地麻目地喜歡一個人,雖然可做既事有限,但最少令佢地開心...更可能重獲自由。
黎到melbounre...人人都以為我好開心..但頭先我都有同呢位朋友提過..."My life is much various in Melbourne, but my soul is much lonely."希望有人明白我,如我明白劉德華般。
今日無聊..找了一本劉德華新作既小說"我是這樣長大的",看了...雖不可說是深同感受,原因是別人比我經歷的比我還要多,但我大致上都明白他既感受同埋明白,感受到他的感覺。這本書可能不是很出名,但很有意思,是關於他對人生既看法,而每個人去到每一個人生階段都會有不同既看法,他今日的看法令我認同...可能我亦有跟他一樣既想法...但最終的是"i admire him, not only for his face, song but view of life and good working behaviour."
呢一篇文章用既相其實係沒甚麼關係,只係我覺得呢張係我近期一張幾靚,幾喜歡既相...一點兒也不似我性格...成熟思想,內裡既我竟然對active既事物起興趣...也不可算是興趣,只是覺我已沒有自我...受了別人影響,才對某些事物起反應...我想尋回自我,但往往被人說"不入流""自己關注的事以外都不認知",很廢。
廢。華仔。有甚麼關係呢??前幾天我被人臭罵了一頓,話我"廢"。即時醒了,不再"廢"下去, 華仔比到我衝勁...我要同個"廢"字say byebye...我要比話我"廢"
既人親自認同返我,呢個係我而家要做既事。