2004-04-02 01:52:20榮榮

〒白日夢〒

我成日獨處的時候就會諗下d白痴野~例如自己於危難中幻化成英雄拯救別人...係咩好白痴呢?可能我一向都係咁樣...所以咪無覺得係咩lor...但係於我心中,我永遠都想做一個在燈火闌珊處發熱發光Gei人~我真係好想成為一個可以燃亮別人生命的人,但事實永遠都係不如人意gei~希望我以後有機咁做啦~!而且的係今日終於知道朋友係咩啦!!我覺得人就似一個於大海上飄浮著的水手,如果你遇到一個好的朋友就好似上左一艘好船,等你再搵到大陸就安置你~但你不幸地上左一艘賊船(識左一D壞朋友),咁佢地就會將你置諸死地...但而家都幾算無上過咩賊船~但大過左次後上到賊船GEI機會就會大增...希望閱讀過呢篇野的人會小心提防唷!!