2014-06-11 22:57:04艾瑪菲.雲妮.晴雯

《上帝恩賜の大恩典》


 

上帝賜下恩典,在我全無預期之下賜我大恩惠,以祂的慈愛為我舖路,以祂的手親自帶領,為我安排了明天早上的一個超重要會面。這是我做夢也不敢去夢的一個 機會,亦是我小時候做夢時才敢說的夢想。因一切都來得非常突然,我很清楚這是神的恩賜。為明天的會面禱告,叫我在跳躍的心中從禱告得著最大的平安。

 

「仰望上帝的應許,總沒有因不信心裏起疑惑。反倒因信,心裏得堅固,將榮耀歸給上帝。且滿心相信,上帝所應許的必能作成。」

 

He staggered not at the promiseof God through unbelief; but was strong in faith, giving glory to God;And being fully persuaded that, what he had promised, he was able alsoto perform. (Romans 4:20-21)

 

「你們禱告、無論求甚麼、只要信、就必得著。」

 

And all things, whatsoever ye shall ask in prayer, believing, ye shall receive. (Matthew 21:22)

 

Hallelujah! Amen