2007-01-21 23:56:37阿魯嘎督

記得我的笑 / My Smile

總該有一天✽會一起走到分叉點
總有些時候✽你腦中會不經意晃過我的影子
不要看我的眼神✽這不是我希望你想起的
我只要你記得我的笑

There will come a day, separate me from you.
Now and then, I might still flash through your sight.
Dont try to look into my eyes, where should not to be shown.
What only you would have is my smile.