2008-04-24 11:41:01alien cat

鮮芋仙

 
在外星貓家附近有好多新奇食店係香港冇的比貓去探險,例如鮮竽仙,呢間最近紅極的甜品店打的口號係、新鮮、現做、現煮、現賣,還有個故事話說係由兩位長者的私房古早味甜品。
抱著人有我有的心態走去試下,因為之前食過芋圓/瓜圓粉圓,覺個佢雖然真係無話可說禁彈牙,有咬感但我覺得味道一般。所以今次點左個仙草4號食。

裡面有紅豆、兩個真正原裝未變成芋圓的芋頭、有黑色細細粒的真珠,全部舖在仙草凍上面,仙草凍就好似我地香港人食的涼粉禁,味道同質感都差唔多,但係仙草凍比較滑溜、軟綿。最底層係仙草沙冰,呢個沙冰有仙草味,又細緻又綿密。貓食過唔同分店的甜點,發覺每間店的味道品質都唔同囉!

店裡重有提供一個花奶小杯比你自己加落去混合食,不過外星貓唔鐘意花奶味,所以每次都係食原味。食過無數次後,外星貓而家可以擺擋剩賣鮮奶球囉!哈!

 
 
其實講禁多,貓最欣賞的係佢地識得利用call 機功能去加強運作的效率。
比完錢,收銀姐姐比左個好似call機的東東比我,我就拿著call機搵個位坐底等,特然放係卓上的機bb響,哇!禁都比佢地唸到,原來佢地用 call機通知等緊的客人佢地的食品已經可以去櫃臺拿。幾時好叻抄襲的香港人會識得借用呢?

店內食品有六大類,手工芋圓、仙草、豆花、冰品、古味茶飲同手感點心。好唔好食奇實好難講,等你自己去試下囉!

 

上一篇:剛拉梅櫢

下一篇:波麗路