2007-04-10 01:23:51大牛

9/4 再次見面

今日都係返1/2...朝早同左helen去雀仔園個邊食早餐
佢個FRD 阿BEN都有尼...呵..阿BEN請我地食早餐
其實佢應該係請我ONLY....因為helen食得個兩三舊腸粉就話飽
跟住中午就同左helen去狗場個度睇鴨仔劍擊比賽
勁無奈囉.....著皮鞋無得入
好睬門口都睇到...但點知鴨仔輸左
之後係門口同鴨仔同helen食M記
食到咁上下無段段聽到有個人嗌"三伯娘"
我望一望...係阿pooh個媽咪
但佢見唔到我
之後出車個下仲見到阿pooh添...
但無乜點理佢就走...
跟住放工返到屋企上網見到佢
佢叫我陪佢出去買野
咁我諗住順便拎埋張BB相
是旦啦...(點知佢都係唔記得)
之後車左佢去八佰伴買野...
但我都唔太鍾意同佢行街...唔知呢,...感覺唔同左
同埋我會特登唔同佢企得咁近
仲有既係佢都係依然無變...好唔識尊重人
全程勁多電話
淨係掛住傾電話...我真係做司機架?
咁買完就車返佢返去...
我就上左澳大做功課
夜晚就同cole cole傾電話傾到差唔多一點就訓左LU

講真真係唔想再見到佢啦...
個感覺好怪...