2007-03-27 00:50:23大牛

送餅見狗

今日放學車左helen同佢姑姐去筷子基同聣蕙個邊
之後我就返屋企拎電話費單去誠興開戶口
點知唔得...
不過都返左去葡京填更表
其實都幾鍾意呢半個月唔使返工既感覺
可以得閒睇下碟, 遊下車河, 出下去食飯咁
仲開心過返工...但我都係屈服係錢之下
呢半個月使得太多錢啦!

之後夜晚就同helen去左乙水仔"南生"裡面戈間芭堤雅餐廳食泰國野
勁好味
之後同佢遊左去路環
我買左個芝士餅比阿pooh...仲送埋去佢屋企添
見返綿花同ricky......
好睬佢地仲認得我...仲係咁同我玩左一陣
不過係咁索我個身
可能身上有第二種狗味啦
之後就返左屋企LU