2007-03-26 03:25:23大牛

影畢業相+坦白

今日影畢業相啦
一早起身車左阿疖,阿媽同阿爸去影相
同埋helen+nicole都尼左
加埋阿富
就一齊影左一朝早囉.....
下午就同返肥仔呀, 阿才佢地影
超開心....
同埋真係見返好多以前既朋友仔
好開心.....
最後六點幾就返左屋企LU.....奔波左成日超累

跟住夜晚返到屋企
終於同阿媽講左同阿pooh散左啦
終於都坦坦白白囉
不過佢都係咁煩我做咩散, 唉.....
唔好煩我啦
不過最無奈都係朝早我阿媽望住helen同nicole既眼神
佢之後仲問我係咪其中一個係我"朋友仔"
算啦...我都慣架啦...

今日其實真係想阿pooh尼.....
但係我真係唔知點對住佢
唉...好想快D放得低