2007-03-25 02:57:17大牛

相見不如懷念

呢排諗法又有D變左
係咪應該同阿pooh保持返距離呢?
因為始終覺得...
同佢太CLOSE.....好難去放低呢段感情
其實唔係唔想佢尼同我影畢業相
但實在唔知點面對佢
我對住佢一定會好辛苦
好似個日咁.....我車佢車澳門
但我只係望過佢一眼.....
但起碼我又唔會唔同佢傾計既
或者而家開始接受到同佢傾計
未接受到見佢住.....
唔知呢
不過見佢同戈個男仔幾好咁...雖然個心好UP
但..都開心戈個男仔對佢好既
唉...不過佢聽日會同佢D同學仔過HK
上次大陸都咁sweet.....
我諗今次應該佢地會真正係埋一齊咁返尼囉...
其實我到底做得0岩唔0岩呢?
我又係咪真係可以咁大方同佢做到朋友?
我又會唔會真係放得低呢段感情呢?
我選擇放棄又0岩唔0岩呢?