2007-03-22 19:10:55大牛

大陸女朋友?

今日helen又走LU
不過超好笑...
佢係我"大陸女朋友"
我阿媽見我呢兩日有打大陸電話
係咁問我係咪識左大陸女朋友
叫我唔好比大陸女仔呃....
哈.....笑Q死我
helen仲話要上尼我屋企...扮大陸妹講野
咪搞...嚇Q死我阿媽都似

不過今日車佢去關閘個下..
見到阿pooh部車...
跟住打比佢...我問佢係邊
佢吞吞吐吐咁...
都唔明佢...係人地屋企咪人地屋企囉
我係helen屋企都好老實咁答架啦
佢係咪驚我唔開心呢?
哈...係就係有唔開心...
不過都無計架....
我地都無關係囉
不過我想講...阿pooh: 做女仔記得要"經"持D...唔好太主動
等佢自己開口向你表白啦.....(都真係唔明, 表白好難麼?)
如果唔係..男仔會覺得咁易得手就唔會好好珍惜架啦!

不過今日發覺左一樣野
我通常SEND MSG比阿POOH都唔覆我既
我真係咁煩咩?
同埋有時都係費時打比佢LU.....
費時阻住人
都係少搵D佢好.....