2003-10-13 20:18:42MANS

自律

你話你無時間讀書?但係我覺得係你無俾時間自己讀書囉!

很多人也說大學第一年的學習壓力不大,有得玩,就應該去玩。不過,我唔多同意囉。

無錯,返學時間係少左,課外活動又多左,感覺上,大學真係好自由。不過,其實我覺得我有好多野要做架。隔一陣就黎個PRESENTATION,一時又話要做EERCISES,又話要GROUP WORK,有時重要一篇ESSAY添!

噢?那不是比以往的功課更少嗎?其實應該是的,不過,功課少時自己溫習的時間又少了,計一計,情況不是更惡劣嗎?

好多時,我都想早D訓、我都想可以溫下書,但係‥‥‥自己定力唔夠,又唔好意思成大班去自己又唔去,SO‥‥‥有時自己又睇下書[三國演義呀],睇到夜一夜‥‥‥

在大學,第一樣要學的,不是甚麼大理論,而是自律吧!