2006-12-05 21:54:51MANS

沙開聯隊人妖足球

偶然地以$19買左哩隻dvd返黎。是被盒上簡介所吸引的~

自己就幾鐘意周星馳套「少功足球」。果團火!嘩!真係好得!張衛堅都拍左套「功夫足球」既,有幾得……明就算啦。但「功」中有一part我幾鐘意:班球員出左名後就因為名為利而迷失左,重差d各散東西。哩套「沙開聯隊」都有類似既描述,講班隊員成名後,晚晚都去「蒲」。有個就成日諗女人,有個就成日食毒品,其他人都好唔到幾多,又煙又酒。個領隊本身又只係為錢,所以先帶隊咋喎。

簡介劇情先:一班係一個落後既「沙開」部落既年青人,為左解決村中既疫病,所以就被領隊帶左去到曼谷踢波,希望得到「國王的藥」(其實即係個獎盃),救返條村。儘管佢地係初賽時贏左好多場波,但佢地都遇到兩個問題:首先,好多隊員都迷失左自我;另外,隊長瑪蒙漸漸發覺城市人唔重視佢地,只係當佢地係小丑。而佢地個領隊係半推半就下,想叫佢地踢假波。結果‥‥‥當然是happy ending。

話就話係足球片,但,足球部份既戲都無乜睇頭。但劇情都唔錯架喎。我覺得戲中有幾點幾有趣:

1. 泰國人真係好尊重泰皇。當佢地有困難時,突然就會有泰皇既singal出黎(泰皇張相、國王獎盃等)。最妙既都係最後一幕,話班年青人唔知「國王的藥」係點用。點知個盃咁岩就反射左d陽光出森林,畀班醫生知道個部落既位置。果下,當然,個個人都跪哂係個盃前,感謝泰皇啦。咁既情況不其然令人諗起,當年中國人係唔係都係咁拜毛澤東架?

2. 隊長瑪蒙係戲中唯一一個充滿純真、戇直又有自尊心既角色。佢無去夜遊、晚晚練波、畀人當係小丑咁玩,就自問自己係城市中既角色係乜、唔識用個盃,但都日坐夜坐咁等奇蹟出現。好多戲都有咁既角色出現既,但試問,現實中有無咁既人呢?真係想識返個咁既朋友。

瑪蒙唯一迷失既一刻,係佢最後先知佢崇拜既偶像,原來係個網球手,而唔係一個足球員。但畀隊友、劇中有正義感既損友同領隊支持下,佢終於都睇開左。哩一段故事都幾得意架,特別係估唔到個電視遙控會一跌就散哂!

3. 迷失了的隊員中,一個係色鬼,一個係癮君子,一個係唔識過馬路(唔夠果斷)。佢地都用唔同既方法面對自己既問題:(個肥仔唔想自己咁咸濕,竟然以掌上壓同打機機去面對0.0)。好正常既橋段者,但一諗返,佢地係少不更事既年青人,我地又係少不更事既年青人,咁佢地可以面對到自己既問題時,我地又要點面對呢?我自己好鈍、好迂腐、好無主見同自信,咁我又要點做呢?又係做掌上壓?老生常談但又好重要既問題。

4. 人成功後係唔係就會迷失呢?「功夫足球」又係咁,「沙開聯隊」又係咁。慶幸既係「功夫足球」無講哩個問題,最少,個ending話畀我聽,五師弟對發揚少林功夫仍然係好有熱誠。哎呀呀,我呢?我幾時先係成功?係唔係都會迷失(緊)?邊一刻係critial moment?

5. 戲中唯一女角(同肥仔有一夜情緣既女仔),齋睇樣的話,真係好靚喎!

-----------------------------------------------------------------

唔係因為平,我都唔會買哩套戲既dvd。緣份來的。套戲未算係極品,但我覺得都是值得一看的。