2007-04-15 16:15:42i myself

讓人感動的一封信

pic: 聯x歡送會之二 - 笨呆瓜三人組..請從左邊數起..呵呵 我是笨呆瓜之首

我最親愛的 Miro 回信給我了...T_T

真是讓我好感動阿..我一定會跟你保持聯絡..而且去看你的..
希望你的生意會越來越好..你滑雪的網頁也可以快點建立完成喔

Dear Nia,

this is very dismal day for me to hear new about you. You know, I was allways happy
to meet you on ISPO or to have i PC new mail with adress nia.
And every bussines is standing on good personal contact.
But for second size, its good for you to change the job. When so you young are,
new position allways brings wider experience.
I will very happy to meet you in Europa and of course to welcome you in Slovakia.
You can spend here time and to live in my flat or cotage.

Thanks very much for all.
Regards

Miro

雖然英文看不太董..但大家應該都可以看得出來他的心意..
我會好好加油的..
pic: 聯x會妹妹幫老大..與旗下妹妹一名
pic: 一看就知道阿呆和阿瓜是不太稱職的小姐
pic: 阿笨我也不太稱職...還是年輕的好
pic: vicki 妹妹粉可憐的被夾在阿呆和阿瓜的歌聲中..(兩個年紀大的人居然歡唱起黑澀會妹妹的歌..反而是年輕的都唱老歌)
pic: 隔壁妹妹真的很可愛喔..皮膚超好
pic: 聯x妹妹幫老大很天真的說要把下巴收起來..(你以為你想收就收嗎..)
pic: 阿瓜的手真的很愛湊熱鬧
pic: "窩喔喔喔~~ 你是我的花朵..."認真的唱著成名曲ing

上一篇:離職後第一天

下一篇:當後輩的第一天

阿呆 2007-04-16 18:20:45

別擔心!還有5月份聚會啦~別再脫隊嚕^^

版主回應
下次罰他表演 你是我的花朵才讓他去 2007-04-17 11:08:33
Soulman 2007-04-16 14:44:42

嗚~ 我本來也應該在哪的說. . .

版主回應
誰叫你不來
阿 我忘了你的雨傘
下次記得叫阿呆或阿瓜拿一下
2007-04-17 11:05:54