2003-04-17 16:43:09

過去

多謝你
多謝你教給我很多的東西

雖然我同你一齊的時間好小..兩三個月,但已經足夠
和你分開一年了~

其實同你一齊,我好多野都係第一次
落bar, 去遊樂場, 收花, 每日都見面..好多好多..
係我最唔開心ge時候同你一齊,好多謝你

我承認一開始同你一齊我未有全心投入,因為我仲有牽掛,但係後來我亦都開始愛上你,雖然係我開始愛你的時候你離開了我..但我都明白點解你會離開

當時的我任性,非常任性..我以為你可以給我任性..原來我錯了,我沒有注意到你的不快樂..我從來都未試過對一個人咁任性,多謝你給了我這次機會

多謝你,我從不恨你,多謝你曾經給我那麼多,可能你覺得不是,但對我來說已經很好了

這些說話埋在心裡很久了=]