2004-08-15 01:17:01[][][][]tung*

又係同你講的




不得了不得了...打少左=.=


仲有呀...其實我都好鍾意你呢個朋友ga!!!

講真ga!!!但你係要避我...haha..算了吧算了吧

其實點解我鍾意人關心我...哈哈

有人講過ga喇...

只係你唔知我更多既野....

如果你知左我估你都會明白點解....

umum....放心啦..我唔會今次講到喊既...

哈哈...所以..如果你問我一定講俾你知....

當聽故仔吧啦~~~haha但都要等你唔再避我先得....

其實以前既我同而家既我好唔同....

唯一同既就係一樣鍾意哇kaka大笑...有陣時仲笑到收唔到...

hahaha....umum...但等你問先算啦....


你知左應該會明既....

其實我之前都想你做我第2個知我最多了解我既朋友ga...

但唔知點解總係唔得...因為次次都唔知點樣講起好...

haha好傻好傻....又唔知你想唔想知我d野wo...

又怕講左你就咁既反應"下...哦~~算啦"果d....

因為咁我就唔想再講落去lu....

但點都好啦...等你既...

希望你會避完我啦...