2004-04-16 04:28:12agnes

無心戀戰..

15apr04-thu


今日要返學補英文,
做listening..
做過,我唔想做啦已經..
我聽完之後,4周圍走,
根本就無心機做..
我下個星期都唔想返呀..
ms ho俾左d作文題目我,
叫我做俾佢改,
我覺得自己而家既情況,
可以叫做〔無心戀戰〕,
咩都唔想做..
唔想溫書..
但係又成日嗌〔悶〕...

補完同c去食飯,
之後又買野..
e個星期..我買左好多野..
好奈都無試過係咁短時間入面用咁多$,
好窮好窮..但係又咩都想買..
我可以點?!

今晚屋企個電話響左好多次,
有2個人打黎既目的都係一樣..
叫我地睇電視..
〔大廚〕上電視呀..
笑die我地,俾谷德超昭串〔羊〕..
而媽咪又猛咁話佢..

睇到c寫既1d野,
我諗起1個人,1些事..



〔to〕
j:我覺得有d無奈..唔知可以點..
c:我覺得你係!