2004-10-24 15:19:20AgHg

沒前途的工作?

一兩個星期之前,話說呢份工都做o左差唔多五個月。

頭一兩個月,都算學到好多o野,叫做開始做得好似OK咁。Trip?當然未有得出,都好正常呀。

之後,好似咩進展都冇咁。錯,開始多;同同事之間溝通有o的問題,當中包括設計果邊、自己部門…etc。覺得自己套諗法同佢地有o的唔同,例如對公司o既一o的做法唔多同意,但當然要顧住公司啦。可惜,有時都係無意中擺人上抬,而處理事件亦好慢好慢。

另一樣主要被批評的是,自己做o野係快,但唔準。答o野答得太多,連公司唔想俾人知o既都答埋。又覺得,我唔多聽人講,鐘意show off...

好,我雖則唔係show off,但都唔想人地覺得我show off,有事慢慢做…
呢兩三個月呢,efficiency低o左,被評not effective。錯,依舊唔少。

之後就係有關「信」唔信o的客、係咪人地講乜就信的問題。呢個關乎我o既性格,聽的時候我會俾你覺得我信,但做的時候就咩都懷疑一餐。真係怕我俾人呃?一時時啦,但冇想像中咁差掛?

仲有send e-mail send 得太多?係,最初係o架,宜家少o左好多啦…
有改善的看不到,只係累積的計算落去,咁其實有咩意思呢?

總的說,都係覺得雖則我有「對人」的興趣,但沒有Sales的能力同足夠經驗(根據呢幾個月的經驗),所以呢份工作唔太適合宜家o既我。而且,又實在有太多地方可以俾人誤會或者作為話抦,甚至可能係俾人「報寸」過,咁究竟我係想點走落去呢?

仲學到o的咩?其一係,唔去插人,人地可能都會插死自己;其二係,唔好低估工作環境的人際關係處理需求;其三,解釋會被當成籍口,唔解釋會當成咩都唔答、唔知想點。

此際,應該已經過o左三個月Probation,但其實經理先生話佢仲未簽名作實。而且,在經理先生心目中我唔多值得信任咁。機本上,o向呢度可能冇咩前途。