2004-10-13 23:12:25尚未設定

唔開心..

今日勁無奈囉..
咁琴晚我左a柏去買燒夜..
買完之後就過ok..
點知俾保誠果班見到得我同佢..
我係好遠見到已經話左仆街架喇..
點知今日真係..
佢勁唱我地囉..
lunch果陣我落左去玩..
佢D fd一見到我就問我係咪佢條女..
不過我冇理佢地..

因為訓得太少喇..
返到sch勁訓..
返8堂..訓左5堂..
訓死我..
訓到懵下懵下..

放左學就去返籃球..
打打下..
打爆左馬倩汶個眼鏡..
本來都唔洗倍哂錢..
之後佢呃尻我..
話佢同佢a媽嘈黎..
佢a媽唔撚俾錢佢..
要我俾尻哂..
仆街..

a之*辣椒*a深*嘉亮又係度..