2010-06-23 01:00:43^~^ ●利塔●

Parce que j’taime

I wanted you to be there when I fall
當我失落時只要你在就好
I wanted you to see me through it all
我的一切只要你了解就好
I wanted you to be the one I loved
我的情人只要是你就好
I wanted you, I wanted you
是你就好,是你就好
I wanted you to hold me in my sleep
當我熟睡時在你懷抱就好
I wanted you to show me what I need
當我需要你時你在就好
I wanted you to know just how down deep
我陷得多深你知道就好
I wanted you, I wanted you
是你就好,是你就好

I can"t love you again .

上一篇:我到底怎麼了??

下一篇:我們的關係??