2004-04-07 15:37:509倫

久違既快樂

4月6日真係一個值得回憶既一日,唔係因為
尋日同鴕鳥落bar隊左打幾兩打,今朝仲返
8點半既豪情,又唔係今日係library同
managing people搏鬥左幾個鐘都俾佢
玩死既無奈.而是福星的勇士係海旁再
聚,我地都有成年冇去海旁飲酒喇,今次再
去竟有d陌生既感覺.今次返到去,我地
都覺得我地係心態上同以前預科時有
好大既分別同轉變.在這一年我地都分
別就讀不同學校,相聚的時間相對地變
得很少很少.好多人話大學係社會的縮
影,我地完全領會到,對女仔既無奈,對
朋友既失望,對學業既壓力,對社會既
無助,都令我地好辛苦.事隔只係短短
的一年,點解會咁呢?
我覺得係我地自少就在一個溫室中長大
(特別是聖芳濟給予我地一個既簡單又
開心的環境),我地完全唔清楚現實同社
會係有幾殘酷同無助.我地追求的只係
簡單同開心,但亦係最難得到的.如果有
得返去以前,我寧願時間可以停留係中六
中七……邊有依家咁多唔開心既事發生呀.
同鴕鳥,鼠維,亞典傾計好舒服,完全唔駛掩飾,好真好開心.
p.s.張相係以前扮醉時影既,好低b…但果時最開心,好
令人回味.