2006-01-30 20:39:19小小

大家好~ 我回來了! 新年快上啊~

久別了PC HOME, 今日開始, 我會多一點在這裡寫多一點多一點心聲!

今年新年我真係較以往特別開心, 因為一家人終於可以整整齊齊開開心心咁去食飯, 八年了, 八年了, 都未試這麼一家人在新年開年 ^ ^ , 今年真的好例外, 完全係好整齊, 希望大家真係想得通, 唔好再想住以前的事就好了!

另外, 年29, (今年沒有年30), 我同男朋友, 同幾個朋友仔一齊去行花市, 男朋友買左個HELLO KITTY的輕氣球同花花俾我呀!!! 超開心, 超開心~~~~ (啦啦啦~)

上個星期, 公司加左我人工, 加得好好, 如果我真係返去EGL的話, 我一定唔會有LEE個數, 真係要多謝老闆...我一向在公司都是一隻牛, 唔多出聲, 公司裡真係如果衰D講句, 我都係冇咩朋友, 曾經一度想住同公司的人唔係咁傾得埋而真係想轉工, 不過, 為左錢....我真係唔可以咁, 同埋, 再轉工... 我都唔知轉咩架啦~~~~
所以, 都係要冷靜一點才好!!

哈哈, 今年都係新的一年, 沒有犯太歲, 我相信一切都會好好, 好平安的, 新的一年...我要SAVE多D錢錢, 同要KEEP FIT (我認真架~~) !!

祝我一切都成功啦~~ 也祝大家新年快上, 身體健康~ ^ 0 ^