2006-07-08 10:30:29贇b.

.嘸題

今日 終於嘀起心肝 同自己講,從宜家開始 我要放低以往 忘記過去 對自己好一啲 重新學好敢決定 自己將來要行嘅路
每一次 當我遇到挫折嘅時候 我都會不停重復聽一首歌 細細咁去品味 歌詞教識我嘅處世道理
每一次 當我唔開心嘅時候 多謝你教識我 點樣去調整自己嘅心情 一嗰深呼吸 感覺世界無限大
覺得喺你嘅面前 永遠都好似一嗰細踛女咁 永遠都要你去教我應該點樣去行好自己人生嘅道路
當自己喺人生路上跌到嘅時候 身邊總會出現 你溫柔而充滿安全感嘅手將 我扶起
其實 太想擁有一樣自己嘸可能會得到嘅嘢嘅時候 真喺應該瀟灑咁同自己講 等風箏自由咁去飛啦 自己一嗰人好好做好自己嘅事 好好行好自己嘅路 咁就得啦