2004-12-17 09:42:43思思..

16/12我們的哲學排球隊...

唔係講笑 ..lee兩日考完試...一班哲學同學就可左嶺南場打排球....15號個日因為有阿俊向度...超多搞笑野爆左出黎....有"盧思霖你得架"到..假動作...再有"吊"....好多正野....所以16號個時..雖然無佢向..我地成日提起佢...真係好揹笑...今日我地仲同班中國同胞一齊比賽排球....仲有我人生第一次...連續7次發球...感覺好正...而我同阿英都背負住恆商校隊個名..之前個日連開波都唔記得點開..之後當然唔會打得太差....阿"港"笑"....當然更加唔可以差tim la.......阿barry打得都好好 ..其實我有d唔好意思....因為我鬧佢接唔到個波....sorry ..我只不過係”講笑""only!!...真係好開心呀..識到大家...我好耐未試過咁開心咁"玩今日講左好多次..."......"阿英好型"...sunny 好勁"....,"barry 好醒"..."港少唔係講笑"...超級開心....超唔想場比賽完呀 ........